top of page

Good Vibes


Palubní deník, den třicátýšestý (teprv??)

Uplynulý týden přinesl mnoho zásadního. Celá naše batch úspěšně zakončila GMT trénink, všichni jsme splnili assesmenty na aplikaci Epipen (injekce pro anafylaktický šok) a masáž srdce s dýcháním v poměru 30:2 (už z toho degeneruju), plus závěrečný test. Navíc jsme si zkoušeli přímo snénáře v simulátoru, protože když vám někdo upadne v bezvědomí v uličce mezi sedačkama, tak to se to menežuje jinak než na koberci v obýváku. GMT bylo lehčí, ale pořád zábavný, každý příspěl se svou troškou a vyprávěli jsme si komu se co stalo, čí příbuzný má jakou nemoc, no prostě jako na rodinné sešlosti. Kromě jiného jsem si říkali jak se zachází se zesnulým na palubě letadla a koukali jsme na videa o rození dětí (a pak si to ukazovali na speciální gumové panně). Statistika: ročně se na letech Emirates narodí 2 děti. Poslední mimák byl odrozený úplným nováčkem, který letěl na svůj úplně první SUPY (to je let, kde se dělá "job shadow") a jejda - porod. A protože měl ještě čerstvě zažitý GMT trénink tak to odrodil a mimi nese jeho jméno.

Při pouštění videa mi nedalo a musela jsem pozorvat ostatní, protože jejich výrazy mluvily za vše. Například Dunia se už moc těší až bude rodit:

Nicméně uveďmě si v bodech to zásadní, co se událo:

0. Ve čtvrtek se výrazně změnila vlhkost vzduchu, takže je tu teď jak v prádelně 1. Ukončili jsme druhý trénink - GMT 2. Mám otevřený účet u banky a pracovní vízum v pase, takže jsem plnohodnotným rezidentem emirátu Dubaj 3. Dostala jsem první výplatu 4. Objevila jsem vietnamskou hadrárnu, takže se tu konečně cítim jako doma (jupijej!) 5. Zažádala jsem o Liquer license 6. Moje batchmate Natalia řekla, že přemýšlela koho z naší skupiny by chtěla mít na palubě kdyby cestovala jako pasažér, a že se mnou by se cítila opravdu v bezpečí (aaaach :) 100% z testu si můžete strčit za klobou, tohle mě těší víc) 7. Dostali jsme náš první r o s t e r 8. Včera jsem konečně jsme viděli trocha historie a muzejí

No tak co z výše uvedeného by vás mohlo zajímat nejvíc? Tak asi ta vlhkost vzduchu... no takže z 31% se to zvedlo na 58% ... jo a taky ten roster! No on to neni tak úplně plnohodnotnej roster, protože končíme trénink 20.9. takže nám zbývá jen pár dní do konce měsíce čili se tam akorát vešly naše dva SUPY lety. Jak jsem zmínila, na SUPY se vlastně nepracuje, jen se stojí někomu za zády a kouká se co a jak. Máme dva protože si musíme vyzkoušet operování na obou letadlech: A380 a B777. SUPY se dělají po Evropě a na blízké destinace okolo Emirátů. Můj první let je A380 do Frankfurtu a to 24.9. Je to layover, to znamená že tam zůstaneme 24 hodin. Odtud se vrátím 26, pak mám den volno a 28.9. letím 777 na turnaround - otočka do Bombaje. To je jen tříhodinový let. Všichni jsme po dvojicích a hádejte s kym letim? S Natalií :) Jupijej, to bude něco, natáhnětě plachty přes Německo, kafe z nebe poteče proudem. Ostatní dostali třeba Londýn (prý naprd, protože hotel je na letišti), Dusseldorf, Mnichov a jedna Paříž.

Takže tak :)

___

Včera jsme konečně vyrazili za historií! Byl to trochu prádelnovej výlet, ale viděli jsme toho tolik a stálo to jen pár šupů, že jsme tento nepříjemný vlhký faktor vytlačili do pozadí. Jeli jsme do oblasti Dubai Creek, to je zátoka co se zařezává do vnitrozemí a kolem ní se rozrostly první osady. Navštívili jsme Al Fahidi Fort - pevnost s muzeem, prošli si pěšky dva souk (nebo souq) - tradiční tržiště, nejznámější je tady Golden Souk se kořením, ale i oblečením, šperky, všim možným, všude se tam mísí vůně, trhovci pokřikujou "Shakira! Maria! Angelina!" aby upoutali pozornost a pak vychrlí "WatchesHandbagsGucciPradaMichaelkorsDolcegabbanaVuitton come and see". Přeplavili jsme se tradiční dřevěnou loďkou abra za jeden driham a nakoukli do Heritage House jak se žilo a hned vedle objevili tradiční restauraci i s posezením na zemi a dali si šmakózní předkrmy. Až přijedete, tak vás tam vezmu. Otče, pro tvou informaci smažák tam nemaj.

Tak ahoj přístě :)

Kdo jsem

PRG -> DXB -> HOME

She was there and there but she knows where the best place is.

FOLLOW ME:
  • Facebook Vintage Stamp
  • Instagram Vintage Stamp
KDE JE EVA ?
Poslední zprávy:
Hledat podle tagů:
Zatím žádné štítky
RECENT POSTS:
bottom of page