top of page

Listopadový roster


Čágo bélo, kluci a holky.

Ani jsem se nenadála a jsem zpátky z Londýna a je konec října. A s koncem každého měsíce přichází dvě události, na který se všichni třesou jako na Vánoce - výplata a zveřejnění rosterů na další měsíc. Většina posádky se před koncem měsíce finančně hroutí, což moc nechápu, takže pro mě je jakožto pro nováčka větší vzrůšo ten roster.

Kam se teda v listopadu podívám?

FRA - Frankfurt

SYD AKL SYD - multisektorový let do Sydney, odtud Auckland, zpět do Sydney a do Dubaje

DUB - Dublin

ZRH - Zurich

DUS - Dusseldorf

AMM - otočka do Ammamu

MAN - Manchester

Do Frankfurt už mám připravený nákupní seznam, jelikož jsem tam už byla a potřebuju na chladnější destinace doplnit pár vrstev plus nezbytné vínosýrsalám.

Na multisektor už se těšim, kdo by nechtěl hned z hotelu na procházku kolem Opera House? Každopádně tenhle let bude náročnější kvůli 14-ti hodinám na palubě. Tady už mi přijde vhod moje vyfasovaný pyžamko s nápisem "CREW" na zádech.

O let do Dublinu se trochu obávám, protože jsem pracovně nejmladší člen posádky a při "light load", málo pasažérech, by mě mohli z letu vyhodit a to by mě teda moc moc mrzelo. To radši odservíruju celou A380 economy sama, ale ať letim :)

Zurich je taktéž úžo a vůbec do všech destinací se podívám poprvé v životě. U mě spokojenost.

A teď z toho praktičtějšího soudku - kdyby vás zajímalo kolik hodin práce mi vlastně tenhle měsíc přinese? I s Frankfurtem, který spadá spíš ještě na říjen, budu na výše zmíněných letech pracovat 99,25 hodin (předpoklad bez zpoždění). Celkem ok řeknete si. Tohle je ale čas, za který jsme placeni. Ve skutečnosti budu v práci přes 120 hodin, protože musíme být před každým letem dvě hodiny předem na letišti, kde probíhají kontroly dokumentů, uniformy, safe talk a předletový briefing, pak bezpečnostní prohledávání letadla, příprava kabiny a boarding pasažérů. Naše oficiální pracovní doba začíná ve chvíli, kdy se letadlo odpíchne od gatu a začně couvat - tzv. push back. Stejně tak tomu je po příletu když odcházejí zákazníci z paluby a my musíme zkontrolovat kabinu jestli něco nezapomněli a posbírat sluchátka a deky. V průměru je běžných 85-90 hodin měsíčně, mě to trochu nadhazuje FRA.

Konec hlášení, dneska je to ode mě vše. Posílám vám do Čech (a na Slovensko nebo kdekoli jinde právě jste) trochu toho dubajskýho relaxu.

Kdo jsem

PRG -> DXB -> HOME

She was there and there but she knows where the best place is.

FOLLOW ME:
  • Facebook Vintage Stamp
  • Instagram Vintage Stamp
KDE JE EVA ?
Poslední zprávy:
Hledat podle tagů:
Zatím žádné štítky
RECENT POSTS:
bottom of page