top of page

Žiju


Žel bohu.

Kde začít? Asi nikde, protože začátky a šťastný konce už dneska nejsou, jsou jenom pokračovaní jako v těch nekonečnejch seriálech. Kde se scénárista rozhodne sepsat pár kotrmelců, aby to nebyla nuda. Tak teda pojďme na to.

Abysme si tu nehráli na dramata, protože těch je všude až moc, zkusim se stručně zaměřit na události a zjištění uplynulých měsíců, co mi paměť a dobré vychování dovolí. Zanedbávám chronologické uspořádání, protože to už je stejně pasé.

____

Letěla jsem do dvou nových destinací s layoverem - Chennai (Indie) a Amsterdam.

Zjistila jsem, že člověk nemusí týden jíst a přežije.

Taky nemusí víc jak měsíc spát a stejně přežije.

Byla jsem konečně na rezervě (roster se mění ze dne na den po dobu jednoho měsíce), nebylo to tak špatný jak jsem očekávala, ale člověk se začně brzo nudit.

Vyskytla jsem se na párty na lodi jako z těch hudebních klipů, kde se rapuje a vilné dívky se svíjejí v rytmu na pozadí s Burj Al Arab.

Byla tu za mnou máma a letěla na mým letu do Prahy.

Mám ráda poezii.

Můj šicí skill se ani za dobu dlouhé nečinnosti nezměnil, ušila jsem Maje k narozeninám plyšovýho koníka. (Myslela si, že jsem ho koupila ts)

Je celkem praktický plakat ve slanym moři.

Hotely, ve kterých bydlíme na layoverech mají někdy i víc jak 5 hvězdiček. Dobře...jeden hotel.

Moje neteř začíná terorizovat okolí rozkládánim všeho, co jí přijde pod ruku. Ale je roztomilá. (po mě)

V Perthu je baobab o věku 750 let.

V Dubaji začalo období kempování a grilování, takže jsme tuto aktivitu podnikli taky. Na umělých jezerech Al Qudra a později v horách na Jebel Jais (ano, máme tu hory).

Při cestování a bydlení v zahraničí si člověk mnohem víc uvědomí, že si v ČR žijeme výrazně líp, než si umíme přiznat. Češi maji tendenci si na všechno stěžovat, ale jen proto, že nevylezou z ulity a nekouknou se pořádně ven. Spousta lidí si do ČR jezdí na zdravotní prohlídky, protože se to vyplatí víc, i když nejsou doma pojištěný.

Na ostrově Waiheke na Novém Zélandu na hřbetu koně je fakt nádherně.

Měla jsem jet do Kyrgyzstánu. Nestalo se, ale za to se podívám úplně jinam. Stay tuned.

Měním layovery za turnaroundy. Proč? No protože tu je konečně počasí kdy se dá jít i ven a ne jen trčet v klimatizaci.

Náš čínskej kamarád se domníval, že sýr se vyrábí z masa. Prý nad tim nikdy nepřemejšlel. Další bod pro asijský vzdělávací systém.

Bruslení na ledu v Dubai mallu je neočekávaně fajn. Prý tam trénuje i místní reprezantace. Ano, maji tu hokejovej tým.

Koupila jsem si talíře Star Wars.

Jsem prej moc fajn a hezká a to se dobře poslouchá.

Není záhodno píti jasmínový čaj ve večerních hodinách.

Když jsem byla na rezervě tak mě na jeden let vytáhli do business class, protože jim chyběl jeden člen posádky. Servis tam je už jak v luxusní restauraci a nevim jestli je o co stát, alespoň teda z mojí strany.

Již dva pasažéři chtěli moje telefonní číslo. Jeden ve věku mého otce a druhej byl ožralej.

Neexistuje let na kterým bysme nedělali servis. Doha, nejkratší let vůbec a my stejně tlačíme vozíky do kopečka jak ti sysifové, protože letadlo ještě stoupá a ve chvíli kdy podám první tác začne zase klesat a my jsme slušně řečeno v řiti.

Příště si na kempování na Jebel Jais vezmu asi spacák, bude se hodit.

Dnešní svět "trošku lepších" možností ve mě vyvolává pocit, že si lidi neumí vážit toho co mají. Hele tyhle džíny za rohem jsou trochu lepší než ty co jsem si koupil minulej tejden.

Druhá sezóna mého oblíbeného seriálu Stranger Things bude až v létě 2017 :(.

Pokaždý, když se vracim z nočního letu tak zvrdnu na recepci, protože securiťák z noční směny je strašně srandovní. Po letu z Dohy jsem si s ním povídala třičtvrtě hodiny, kdy mi vysvětloval proč je iPhone7 lepší než iPhone6. Taky se chce přestěhovat do Prahy. Legálně či ilegálně. Už to máme domluvený.

Stále víc oceňuju svojí spolubydlící (aka Ma-žung). Včera jsem byla u kamarádky a pokoj její spolubydly vypadá jako chlív. Ne. Vypadá jako smetiště. Chlív na smetišti. Kdo kdy viděl byt Prnkovejch z Tábora - tak nějak.

Máme Vánoční stromeček.

Čeká mě kromě MAA ještě DUS a JED a pak už přijde trocha cestování a poznávání. Tak na mě myslete, protože já myslim na vás všechny.

Eva tisíckrát jinak.

Kempování, grilování, socializování.

Just camping


Kdo jsem

PRG -> DXB -> HOME

She was there and there but she knows where the best place is.

FOLLOW ME:
  • Facebook Vintage Stamp
  • Instagram Vintage Stamp
KDE JE EVA ?
Poslední zprávy:
Hledat podle tagů:
Zatím žádné štítky
RECENT POSTS:
bottom of page